Klachtenregeling

Klik hier voor de klachtenregeling in PDF.

Omdat ik u als klant een optimale service wil verlenen vindt ik het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de service of het door u gekochte product. Doet u dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

U kunt uw eventuele klacht sturen naar:
Van Viegen ICT-hulp
Akkerwinde 6
4102JJ Culemborg

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de
bemiddelingsregeling van ICT Waarborg door het bemiddelingsformulier op ICT Waarborg in te
vullen

Als je dit wilt delen...Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest